marți, 6 decembrie 2011

Noi

Azi mi-am tiparit libertatea pe aripi
Pe doua aripi
Iubirea si Tu.
Am ridicat-o pe prima plina de speranta
Dar a cazut inapoi in adiere
Ca si cum nici ea nu vroia sa simta inaltimile tale
Si adancul albastrului tau.

Inca-i ramasa-n liniste
Asteptand.
Poate se va inalta peste un Soare plin
Sau vor cadea fulgi pana jos si nu se va lovi
De ziduri.

Dar imi rascaie obrajii cu o furtuna puternica
Ma ineaca in valuri violente de maro,
Ma impinge in margini stancoase ,
Ma lasa sa cred in prapastiile adanci
Ale sufletului.

Arde-n flacarile din pene
Si se ridica-n forte noi din Ea
Si nu topeste zapezi inainte sa ne atinga.

Si se inalta pe jumatate pentru partea din tine care nu ma iubeste.
Completa.
Incompleta.

Aripa Tu ma ridica incet uneori
Cand imi raspunde la intrebari despre umbre
Din noi.

“ – De ce ma iubesti?
-pentru ca esti.
-De ce nu ma iubesti?
-pentru ca sunt doi. "
Eu sunt asa cum sunt
Si te iubesc pentru ca ma faci sa fiu asa cum sunt.
Lumina si intuneric. Adevar si minciuna.
Zambete si ura
Aripi si sperante ridicate cateodata.

Aripa Eu te protejeaza de intunericul din mine
Dar de acum vreau sa fim completi
Vei fi si-n umbra din noi.

De maine-mi tiparesc libertatea pe aripi
Pe trei aripi.
Iubirea, Tu si Noi.
Cu fantasme intunecate din fiinta,
N-o sa ne mai ploua pe pene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu