miercuri, 14 decembrie 2011

Fără aripi


A trecut o vreme de când noi
alergam veseli, visând in doi
Şi mă pierdeam în fin de aşternuturi albe
şi ne formam un drum plin de ghirlande .
În aşteptate dimineţi maro
mă alintai cu tine şi cafea,
Şi-n soare ne pierdeam cu paşi desculţi
părând învingători pe căi de ceară.
Mă picurai şi-n nopţi de lacrimi când plecai
şi mă durea să mă fumeze o ţigară
Fără tine în drum de împotmolire cânt
şi simt acum.. aproape te-am pierdut.
Când viaţa te-a speriat în amintire
te-am luat de mână să reuşeşti să uiţi
Dar n-ai simţit atingeri de speranţă fine
Prin umbra noastră modelată-n lut.
De mână cu speranţe încă alerg
fară să ştiu mă mai înec în gânduri.
Şi nu mă tem să simt dureri în piept,
dacă pentru tine e fericit Pământul.
Străină sunt în mine când mă schimbi
de caracter şi tine şi ce simt,
Furtuni brutale şi cumplite-n ţipete ascult
Venind din ce a însemnat “demult”. 
De azi o sa îi cer un suflet nou,
Pe care nu îl voi desface aşa usor.
Cât te-am rugat să-mi dai aripi cadou !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu