marți, 6 decembrie 2011

Personajul principal

M-as uita la un film de dragoste , din ala care ma cutremura un pic.. ma ingrozeste defapt.
Probabil as fi asa sensibila incat mi s-ar ivi lacrimi la fiecare replica pompoasa, as rade la fiecare intamplare nefericita pentru ca as stii ca se termina cu bine si as trai pasiunea lor cu aceeasi intensitate.
Sau mai bine .. as fi doar unul dintre personajele mele in seara asta, as incerca sa iti salvez sufletul si nu as reusi .. dar nu as plange, pentru ca as stii ca se va termina cu bine. M-as intinde pe aripile tale si m-as uita la tot albul din jurul meu, ore in sir, pana as gasi privirea ta rece. O sa scriu in scenariu ca ti-o pot umple cu iubire. Si o sa trec de ziduri .. O sa-ti fac curat in albastrul din ochi , si chiar daca ma vei picura sau nu in suflet , eu tot ma voi simti mica in fata lor.
Ah, astept nerabdatoare sa-ti alerg prin ganduri, sa ti le asez fiecare pe alt raft al mintii tale ascunse. In orice sertar te-ai uita m-ai putea gasi si pe mine, macar intr-un cuvant sau intr-o imagine. As lasa frunzele toamnei sa intre prin inimi pentru a ne gadila visele. Iar tu, imi vei picta colorat gandurile. Daca mi le-ai cufunda in acuarele, ai sufla peste ele si mi le-ai salva.
Vino ! Nu-ti fie teama , nu-ti ascunde privirea. Vrei sau nu, eu scriu scenariul azi. Voi putea sa te sarut cuminte oricand vreau.
Vino! Am nevoie de tine.. Fara personajul principal, filmul meu nu ar mai exista , iar din povestea noastra nu se vor mai putea ingrozi sufletele neintregite.
Nu te speria de final ! Lumea va fi scena , iar noi personajele. Ne vom juca rolurile atat de bine, incat si ea va urla de fericire !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu